Frågestund Svar :)

Här är svaren från mig! (Linnéa A) Hoppas ni får svar på det ni ville veta! =)

Hur gammal är du?

sv: Jag är 15 och ett halvt år gammal, haha :)


vilken scen i twilight är din favorit?
sv: Min favorit scen är nog när de är på ängen, hehe.


vilken låt med robert pattsison tycker du är bäst?
sv: Never think :)


vilka bloggar läser du?
sv: Hmm.. jag läser lite olika! alla möjliga olika twilight bloggar, newmoonmovie.org, och stinalee's :)


vad tycker du är bäst, filmen eller böckerna?
sv: Hmm, jag måste nog säga böckerna.


vad gör du/ ni på fritiden?
sv: På fritiden så fotar jag väldigt mycket, målar, är ute och umgås med vänner =)


Vilken sorts musik lyssnar du på?
sv: Hehe.. Jag lyssnar på lite allt möjligt. Är en allätare! Men om jag måste säga ett band som jag gillar otroligt mycket så är det Paramore. Så nåt i det stuket!


Vilken är din favorit-Twilight bok?
sv: Kan inte välja mellan New moon och Breaking Dawn! Båda!


vilka bloggar läser du dagligen?
sv: Newmoonmovie.org, thetwilightsaga.se, stinalee.se, twilightsweden osv :)


Hur många besökare har du/ni ungefär?
sv: Jadu, det har gått uppåt ganska mycket på sistone :) Vi har ju inte bloggat så länge men vi har ganska många tycker vi -_- Hehe!


hur mycket väger du?
sv: Jag väger ganska exakt 60 kg.

hur lång är du?
sv: Jag är 1.76 cm lång, hehe.


Vilken är din favoritbok i Twilight Saga?
sv: Kan inte välja mellan New moon och Breaking Dawn! hehe.


Hur upptäckte du twilight serien? genom böckerna eller filmen?

sv: Genom filmen. Blev helt fast först när jag såg filmen på bio, ååh.

har du läst alla Böcker i serien? tänkte eftersom att du sa att du ar ny i twilight världen :)
sv: Ja det har jag gjort :) Jag har gillat twilight länge, men inte bloggat så länge, hehe.


Kommentarer
Postat av: evelina

hihi , ställ en fråga på min blogg:D

http://evelinaoeh.blogg.se/2009/july/fragestund.html

2009-07-06 @ 19:00:48
URL: http://evelinaoeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-06 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0