Presentation nr 1, Linnéa!

Nu ska jag presentera mig själv då.. ehm, hur gör man det på bästa sätt?

Jag heter iallafall Linnéa. Men när jag skriver här på bloggen blir jag: Linnéa A. Jag är femton år och bor i en liiten och tråkig stad som heter Sandviken. På fritiden älskar jag att fota och redigera bilder och såklart att vara ute (om det inte regnar helst!) Läsa är också något jag gillar såklart =D  Twilight intresset vet jag ju att jag delar med så många, så att skriva den här bloggen är så himla roligt. På fritiden går mycket tid med Cecilia och Linnéa ut på att prata om det! Fast det är ju bara kul :)

Ja.. så om jag ska sammanfatta mig själv med några enkla ord: Glad, Skrattig och knäpp.


Hoppas jag gjorde en bra presentation :)

/ Linnéa A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0