Respektera Robert.



_________________________________________________________






Jag vet att flera bloggar har skrivit om det här redan, men jag kan inte undgå att göra det. Jag tycker det är fruktansvärt hur fansen beter sig alltså. Om man jämför bilderna ovan, så verkar han mer tillbaka dragen nu. Men fansen bryr sig inte? De fortsätter och fortsätter att klänga. De visar ingen respekt. Men jag säger ju förstås inte att alla inte gör det. Paparazzi fotograferna bidrar självklart väldigt mycket till de här. De ger sig ALDRIG, utan måste alltid ha den bästa bilden. De skulle till och med kunna gå genom eld för att få en bra bild på en kändis.

Så jag tänker fråga jag med, Är det okej med paparazzi bilder? Det är förstås läsarna som ska bestämma det. Jag tycker själv att det är rätt okej, eftersom bilderna redan finns, som marigona skrev på twilightobsession.blogg.se

Så nu har ett par fans startat en kampanj som handlar om att respektera Robert Pattinson. En jättebra idé tycker jag för alla måste skärpa sig!  HÄR är deras twitter, och HÄR är deras hemsida som de gjort.

Han är trots allt bara en människa som vill ha LITE lugn och ro i sitt liv.



Bilden längst upp är lånad av: http://www.letmesign.com/respectme/banners

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0