Goodbye - for a while.

Idag åker jag bort - igen. Den här gången blir jag borta i ca. 2 veckor. Jag hoppas att ni läser sen när jag kommit hem också! Då ska jag faktiskt dra i gång tävlingen (!!) Så jag hoppas ni får det bra där ni nu bor =) Så hörs vi när jag kommer hem sen! Ni kan ju även läsa Ripped Apart  - Fanfiction! :) kramar.


Här har ni lite saker att läsa under tiden :)

Intervju med Robert Pattinson

Intervju med Ashley Greene

Intervju med Christopher Heyerdahl

Intervju med 100 Monkeys (Jacksons band)

 Intervju med Taylor Lautner.

Intervju med Chris Weitz

Intervju med Cameron Bright

Robert Pattinson bilder.

Robert Pattinson bilder; Us weekly.

Robert Pattinson video.

Robert Pattinson bilder; GQ Magazine.


Kommentarer
Postat av: melinda

ååååååh twiligt!!



snälla RÖSTA PÅ MIG här!;

http://byjoanna.blogg.se/

Nr13-MELINDA



vore riktigt snällt faktiskt. PUSS:*

2009-07-20 @ 12:27:46
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0